Ca la Nuri inaugura el seu restaurant Arrozal al Service Center

17/12/2019
Cilsa

Ca la Nuri obre el seu restaurant Arrozal al centre de serveis

Aquest desembre obre les portes el nou restaurant del grup Ca la Nuri a la planta 0 del Service Center, recentment remodelat. Amb aquesta obertura la ZAL Port ofereix una nova opció de restauració de qualitat, en un ambient elegant i que disposa de diversos espais reservats. Un petit oasi enmig del bullici de la zona logística.

"Arrossos i brasa" és el seu eslògan i la principal aposta que Ca la Nuri fa per atraure els amants de la bona cuina. A més de les seves especialitats, potenciades pel gust de la brasa de carbó, ofereixen plats mediterranis en format de menú i de carta. El restaurant també disposa d'una extensa bodega per maridar la seva oferta gastronòmica.

Paral·lelament a la proposta del restaurant, Ca la Nuri posa a disposició dels empleats de la ZAL Port un servei de càtering i menús per a reunions de grup.

Sobre Ca la Nuri

Aquest negoci familiar neix el 1962 a Barcelona, ​​en un local del Poblenou que servia tapes i cuina de fonda. Avui es tracta d'una empresa consolidada amb cinc restaurants distribuïts pel litoral marítim (Platja Ca la Nuri, Xiroi Ca la Nuri i Bocafí d'en Noguera), a l'Eixample (Terra Ca la Nuri) i a la ZAL Port de Port de Barcelona (Arrozal Ca la Nuri).

Amb una àmplia tradició de cuina mediterrània i de temporada, la seva especialitat són els arrossos i els plats amb gust de mar.

Inauguració el dimecres 18 de desembre!

Horari: de dilluns a divendres de 12.30h a 16.30h
Carta i menú migdia: 24 euros IVA inclòs
Reserves: 932 211 342
Més informació: https://arrozal.calanuri.com/

Pots consultar el menú setmanal seguint aquest enllaç.