Caprabo guanyarà competitivitat amb una nova plataforma logística a la ZAL Port

26/10/2018

Caprabo guanyarà competitivitat amb una nova plataforma logística a la ZAL Port

Barcelona, 26 d'octubre 2018.- Caprabo i CILSA, participada pel Port de Barcelona i propietats de MERLIN, director de la ZAL del Port, han signat un conveni per a la construcció de la nova plataforma de distribució de Caprabo al Prat de Llobregat (Barcelona). Amb un prop de 24.000 m2 de superfície i una inversió aproximada de €20Mill, el projecte comença el seu camí el 2018 i estarà a ple rendiment per l'any 2020.

La nova plataforma de Caprabo el producte fresc que distribueix diàriament tots acollirà l'empresa seus 330 supermercats. Es també gestionarà el negoci de la venda en línia de Capraboacasa i s'establiran com la nova seu de l'empresa.

Alfonso Martínez, CEO cilsa assenyala que "és una satisfacció que Caprabo heu seleccionat ZAL port de CILSA instal·lar la seu i la seva plataforma fred, confirmant la ZAL Port com un centre logístic de referència que ofereix" nou tràfic marítim al Port de Barcelona i com a punt de referència en la localització dels centres de distribució perible".

Per Martin Gandiaga, Director General de Caprabo, "la transformació logístic de Caprabo constitueix un decisiu pas per guanyar en competitivitat en el mercat i està dissenyat per donar un rendiment òptim a botigues de nova generació. Guanyar eficiència i millorar el servei als nostres supermercats són pilars continuar competint i ser relacionats amb Caprabo marca. " Gandiaga va destacar la importància de Caprabo ha centralitzat gestió de productes frescos i el benefici al client en termes de qualitat del producte. "El client trobarà botigues Caprabo un producte millor tractada i amb un cicle vital més àmplia", va dir.

Per la seva banda, Asier Bustinza, Caprabo i Grupo Eroski plataformes Director, Director de logística subratlla que "nous frescos d'instal·lacions de plataforma de Caprabo complir amb els objectius de dimensió, qualitat i" proximitat que busquem. Que acompanyen nostre pla integral de competitivitat que Caprabo continuarà creixent i optimitzar els serveis a la botiga." "Aquesta nova plataforma és un dels pilars en què es basa la transformació de la xarxa logística de Caprabo, que és en un millor servei als nostres clients, garantint les condicions de qualitat i conservació de cada tipus de" producte, millorant la frescor i la vida mateixa".

Pla integral per a la competitivitat de Caprabo

Amb aquest projecte, Caprabo avança en el seu pla de competitivitat, que té dos plans en ple desenvolupament integral. D'una banda, la transformació de les seves botigues de una nova generació de supermercats, millors preparats per satisfer les noves demandes del consumidor. I, de l'altra, la reorganització de logística, que significa racionalitzar les operacions, millorar l'eficiència de cost i donar un millor servei a les botigues. En ambdós plans, Caprabo posa especial èmfasi en el tractament del producte fresc i sostenibilitat mediambiental.

Transformació de la xarxa logística de Caprabo

El nou local situat a la ZAL del Port (Prat) té gairebé 24. 000 m2. D'aquesta superfície, aproximadament 18.013 m2 són a la planta baixa i uns 5.900 m2 en un pis superior. L'edifici tindrà 43 molls de càrrega. Aquesta plataforma gestionarà integralment el producte fresc, que es ven a les botigues de Caprabo.

Caprabo ja té una plataforma de distribució a Abrera. Aquesta plataforma, 22. 000 m2, que gestionarà quan estigui a ple rendiment fins a 6.000 referències. Per això, aquest centre de distribució se sotmeten a un procés d'adaptació. Les referències de baixa rotació que venen supermercats Caprabo es servirà de la distribució de Grupo Eroski de Ciempozuelos.

En conjunt, Caprabo gestiona més de 10.000 referències i nova estructura logística empresarial li permetrà ampliar gradualment el nombre de productes que s'envien a les botigues de Caprabo. D'aquesta manera que respongui a la gran varietat d'assortit que inclou el pla de desenvolupament i creixement de la nova generació de botigues.

La transformació de logística és una millora en l'eficiència del 10%, aproximadament.

Enviament d'articles

La nova plataforma de Caprabo serà el principal punt de consolidació dels posteriors enviaments de mercaderies que Grupo Eroski servit des de la península pel seu negoci a les Illes Balears, amb un nombre de 1.200 camiones-remolc i contenidors anuals a través de la Port de Barcelona.

Millor servei al supermercat de nova generació

El disseny de la nova estructura logística de Caprabo està orientada a donar un servei òptim a les botigues. La centralització de la fresc en una única plataforma permet tractar el producte de forma personalitzada segons les seves necessitats de conservació. Addicionalment, els lliuraments ordenats en funció de la distribució de la botiga, Quines matèries eficiència en el punt de venda, millora la substitució i és més eficaços.

La unificació dels cicles servei permetrà l'eliminació de l'estoc de la súper frescos, millorant la frescor i la vida útil del producte. Consecució d'aquesta manera el client per tenir un producte més duradora i major qualitat.

Capraboacasa

La nova plataforma de Caprabo al Prat de Llobregat gestionarà el servei de Capraboacasa per a l'àrea metropolitana de Barcelona. Això permetrà un salt qualitatiu important. Oferir millors instal·lacions permet processos segurs i optimitzar costos. A més, assegura la gestió de les trameses exprés a l'àrea metropolitana de Barcelona, on es concentra el volum de negoci en línia.

Ambientalment en positiu

La construcció de la nova plataforma de Caprabo CILSA està dissenyat sota els estàndards de qualitat ambiental recollides en la certificació LEED or. Introdueix les mesures d'eficiència energia com fred avançada i sistemes d'il·luminació,