Carrefour renova la seva confiança en la ZAL Port de Barcelona - ZAL Port de Barcelona

04/03/2013

Carrefour renova la seva confiança en la ZAL del Port de BarcelonaBarcelona, ​​4 de març de 2013.Barcelona, ​​4 de març de 2013. Carrefour, empresa líder en distribució comercial i hipermercats d'Europa, ha signat la renovació del contracte de lloguer de les seves instal·lacions de la Zona d'Activitats Logístiques (ZAL) del Port de Barcelona, des de les quals porta a terme la distribució regional de Catalunya i als centres de les Illes Balears, donant feina a més de 200 persones.

La instal·lació de Carrefour a la ZAL, el juliol de 2009, va suposar una important inversió local i va servir com a dinamitzador de la segona fase de la plataforma logística del Port de Barcelona, situada al municipi del Prat del Llobregat. La nau va ser planificada com un projecte tècnic a mida i disposa de 44.052 m² de superfície i més de 1.000 m² d'oficines, construïdes sota premisses de desenvolupament sostenible i fomentant l'estalvi energètic.

Carrefour integra els usos i costums locals dels llocs en els quals s'estableix, el que porta implícit un compromís en la responsabilitat del desenvolupament econòmic, social i mediambiental. D'aquí la bona sintonia amb CILSA -empresa gestora de la ZAL del Port de Barcelona-, que des dels seus inicis es caracteritza per una gestió altament ètica i puntera tecnològicament.

En aquesta línia Alfonso Martínez, director general de CILSA, ha destacat que la confiança demostrada per un client de l'envergadura i rellevància de Carrefour consolida la ZAL com a centre logístic de referència del sud d'Europa.

Sobre CARREFOUR:

Carrefour compta amb més de 9.500 establiments a tot el món, situant-se en segon lloc en el rànquing mundial de xifra de vendes, amb un volum de 91.506.000 euros. El Grup Centres Comercials Carrefour té presència a les principals ciutats de les 17 comunitats autònomes i gestiona 172 hipermercats, 112 Carrefour Market, 103 Carrefour Express, 102 gasolineres i 450 agències de viatges.

Carrefour ha fet passos molt ferms davant la realitat econòmica dels últims anys. La innovació ha cobrat un protagonisme especial i les seves marques, productes i formats estan en constant evolució, adaptant-se a les necessitats del consumidor espanyol.

Web: www.carrefour.es

Sobre CILSA:

CILSA (Centre Intermodal de Logística, SA) -participada en un 51% per l'Autoritat Portuària de Barcelona, un 44% pel Consorci de Parcs Logístics (CPL) i un 5% per l'Entitat Pública Empresarial del Sòl (SEPES)-, lloga naus a empreses que compleixen amb la condició de tenir tràfic marítim, ja que la ZAL va néixer amb la voluntat de donar negoci al Port de Barcelona oferint serveis logístics de valor afegit a la mercaderia. Ha estat la primera plataforma logística portuària establerta a Espanya, el 1992, i el seu desenvolupament s'ha convertit en un model a seguir en molts altres entorns portuaris, donant el nom genèric a aquest tipus d'instal·lacions.

La ZAL Prat, segona fase de la plataforma logística, està integrada en l'ampliació del port, al costat de l'aeroport i ben connectada amb les infraestructures terrestres, de manera que permet dirigir la mercaderia eficaçment cap als mercats de la península Ibèrica, el sud de França, Itàlia i el nord d'Àfrica. Com a part de la Comunitat Logístic Portuària de Barcelona li és possible fomentar sinergies i economies d'escala.

Web: www.zal.es

Per a més informació:

Sara Martínez , Responsable Comercial ZAL del Port de Barcelona | E-mail: sara.martinez@zal.es | Tel. +34 93 552 58 46