CILSA adquireix 51,988 m ² de naus logístiques a SANTANDER BANIF Immobiliario, F.I.I. (LURI 6) situat en la ZAL Port (BCN)

04/07/2017

CILSA, adquiere 51.988 m² de naves logísticas a SANTANDER BANIF INMOBILIARIO, F.I.I. (LURI 6) ubicadas en la ZAL PORT (BCN)

CILSA, empresa que gestiona la ZAL Port, ha arribat a un acord amb LURI 6 (antic SANTANDER BANIF IMMOBILIARI) per avançar l'extinció del dret d'usdefruit i titularitat temporal de 51.988 m² de naus logístiques, situats en la ZAL Port (BCN), per un import de 16,4 M€.

Aquesta nova operació permetrà a CILSA incrementar la seva oferta logística a l'àrea de la ZAL Port que pertany al municipi de Barcelona, amb 51.988 m² els quals estan llogats a dia d'avui en un 77% a operadors logístics i transitarios de reconegut prestigi internacional i generadors de tràfic marítim. Al mateix temps, CILSA podrà comercialitzar els 11.767 m² de naus logístiques que es troben disponibles i que permetran donar resposta immediata a les necessitats de creixement de clients actuals de la ZAL Port, donada l'ocupació física propera al 100% en la qual es troba la plataforma logística en aquests moments.

Alfonso Martínez, Director General de CILSA, ha assenyalat després de la signatura de l'acord de compra: “Aquesta operació es realitza en un moment idoni del mercat logístic i és estratègica per CILSA, atès que ens permet augmentar la nostra oferta, incorporar clients de reconegut prestigi, incrementar el nostre flux de caixa en 2M€ anuals i disposar d'una superfície buida que ens anirà a la perfecció per cobrir les necessitats del curt termini dels nostres clients”.

Per a la consecució d'aquest acord, CILSA ha signat un préstec amb el Port de Barcelona per un import de 16,5 M€ que li permet incorporar aquest nou actiu a partir de l'1 de juliol del present exercici.