CMA CGM Iberica renova la seva confiança en la Zal Port assolint els 1.555 m² de superfície en el Service Center i ampliant el seu contracte en 8 anys més

29/03/2017

CMA CGM IBERICA RENUEVA SU CONFIANZA EN LA ZAL PORT ALCANZANDO LOS 1.555 M² DE SUPERFICIE EN EL SERVICE CENTER Y AMPLIANDO SU CONTRATO 8 AÑOS MÁS

CMA CGM és una de les principals navilieres a nivell mundial, líder d’Europa amb Head office en l’edifici de Service Center.

CMA CGM empresa naviliera i de transport de contenidors francesa, ha firmat la renovació del contracte de lloguer de les seves instal·lacions en l’edifici Service Center de la Zona d’Activitats Logístiques del Port de Barcelona (ZAL Port) per vuit anys més, des de els quals actua com a Head Office d’Espanya, donant treball a quasi 200 persones i amb oficines pròpies a Valencia, Sevilla, Madrid, Las Palmas, Bilbao, Gijón i Vigo.

És la tercera companyia mundial en el transport de contenidors, operant 200 rutes marítimes entre 400 ports de 150 països diferents. Té la seva seu a Marsella (França).

La seva instal·lació l’any 2004 en el Service Center va suposar una important fita per CILSA, -empresa que gestiona el ZAL Port i el Service Center- ja que va servir de dinamitzador del edifici de negocis, construït l’any 2003, després de la culminació de la primera fase de ZAL Port.

Actualment i per aquest contracte, CMA CGM ha crescut en superfície i ocupa 1.555 m² de superfície d’oficines en el Service Center de ZAL Port, centre empresarial i de serveis pensat per cobrir totes les necessitat de les empreses ubicades en aquesta plataforma.

En el transcurs d’aquests anys, CMA CGM s’ha afermat creixent al costat de CILSA, gràcies a la flexibilitat del disseny versàtil d’aquestes instal·lacions, perfectament equipades a nivell de serveis tecnològics i empresarial, dintre d’un entorn sostenible on es promou l’eficiència energètica, que té com a objectiu reduir el consum d’energia en les seves instal·lacions i equipaments.

Dintre d’aquest pla d’eficiència energètica, CILSA ha treballat exhaustivament sobre l’edifici substituint les instal·lacions de llum i d’aire condicionat per una il·luminació LED i un sistema de clima eficient; s’ha instal·lat film solar sobre el vidre de l’edifici que filtra llum i la intensitat de la calor com també altres mesures correctores que han donat un estalvi energètic superior al 40%, que li varen permetre finalment atorgar-li la lletra A en l’escala de certificació energètica.

Carmen Guillén, general manager de CMA CGM Ibérica S.A.U. senyala: “Estem molt satisfets per renovar el nostre compromís amb CILSA, destacant el tracte de cooperació establert entre les dues empreses des de el primer moment en que CMA CGM va decidir instal·lar-se més a prop dels seus principals clients en la Zona de Activitats Logístiques.

Així mateix l’ampliació de les instal·lacions juntament amb el pla de millores previstes a curt termini permetran millors prestacions per els nous empleats de CMA CGM IBERICA en la seva seu central a Barcelona.

La confiança i la facilitat d’adaptació que CILSA sempre ens ha demostrat ha sigut determinant en aquesta renovació.

En aquesta línia, Alfonso Martínez, director general de CILSA ha destacat: “La confiança demostrada per un client de l’envergadura i rellevància de CMA CGM durant vuit anys més, consolida l’edifici  Service Center de ZAL Port com un centre neuràlgic logístic de referencia tenint en la nostre comunitat logística–portuària a la naviliera més important d’Europa i referent en el món.

Sobre CMA CGM

Fundada al 1978 per Jacques R. Saadé, CMA CGM es una de les principals navilieres a nivell mundial, i líder a França.

Avui, CMA CGM amb seu a Marsella navega en els mars del món sota la bandera francesa. Amb presencia a cada continent a traves de la seva xarxa de més 600 oficines en més de 160 països, CMA CGM serveix en el 75% dels ports comercials del món amb la seva flota de 536 vaixells.

Una pionera en els mercats emergents – des de la Xina des de els anys 90 fins l’Àfrica des de l’any 2000 – CMA CGM es un dels principals protagonistes de la globalització.

Aprofitant una flota equipada amb tecnologia de Vanguardia, CMA CGM també inverteix en serveis complementaris per oferir als clients solucions door-to-door, que abasten tota la cadena de transport: Operacions logística portuàries, navegació interior, ferrocarril i transport per carretera.

Avui CMA CGM dóna feina a més de 29.000 persones a tot el món, incloent quasi 4.700 a França. D’aquests, 2.400 estan a Marsella, on és el major ocupador privat de la ciutat.

A Espanya cada dia 182 persones treballen en les 8 oficines de CMA CGM a Espanya amb un ampli coneixement de les necessitat dels seus clients i oferint una alta qualitat de servei. CMA CGM IBERICA opera en 18 ports d’escala a Espanya gràcies a 30 serveis directes i a una excel·lent xarxa pròpia de feeder.

Les seves potents solucions de Intermodal ofereixen una amplia cobertura interior a Espanya, a traves de 5 hubs principals i derveis door-to-door. El seu servei Customer Service juga un paper clau en l’organització, centrat en aporta solucions als seus clients, oferint noves oportunitats i opcions a mida per ajustar-se a les seves necessitats de forma eficaç. El seu equip de ventes especialitzat en Reefer proporciona un servei de primera qualitat per les mercaderies refrigerades a i des d’Espanya.