DB SCHENKER i CILSA signen la contractació d'una nau monoclient de 10.400 m² en la ZAL Port (Prat)

16/04/2018

DB SCHENKER I CILSA SIGNEN LA CONTRACTACIÓ D'UNA NAU MONOCLIENT DE 10.400 m² EN LA ZAL Port (Prat)

DB Schenker va escollir l'any 2003 a la ZAL Port per la idoneïtat que li proporciona la ubicació a aquest gran operador global. La nau multiclient de 10.400 m² de superfície i 490 m² d'oficina es destina íntegrament als serveis de logística i transport marítim; enviaments de càrrega completa; projectes especials i operatives per a la mercaderia aèria.

Aquesta infraestructura disposa de 19 molls de càrrega, dues portes que permeten l'entrada del camió i una altura de nau d'11 metres lliures. El seu magatzem està situat en la segona fase del desenvolupament logístic del Port de Barcelona, pertanyent al municipi del Prat de Llobregat, ZAL Port (Prat).

DB Schenker és una de les grans empreses instal·lades en la ZAL Port que mostren l'excel·lència de la seva ubicació pel seu alt nivell d’intermodalitat, permetent una gestió global de la cadena de subministrament des d'un mateix origen.

Alfonso Martínez, director general de CILSA assenyala: “La continuïtat d'un client de la importància en el sector logístic com DB Schenker en la ZAL Port, demostra no només l'excel·lència de la ubicació sinó l'èxit de la nostra política comercial implantada en els últims anys i basada principalment en la fidelització dels clients existents, així com una flexibilitat difícilment comparable al mercat, convertint-nos en el partner ideal d'infraestructures logístiques”.

Per la seva banda, Paulo Sá, Vice President CL/SCM Iberia de DB Schenker assegura que aquesta terminal “Ens permet seguir oferint a tots els nostres clients, des d'un punt logístic òptim i en una de les zones i instal·lacions de qualitat Prèmium, un excel·lent servei com a porta d'entrada de les importacions a la Península Ibèrica, així com a tota Europa, afavorint igualment les activitats considerades «pooling» i les de major valor afegit en la Cadena de Subministrament, estratègiques per a totes les companyies en els àmbits d'Importació i Exportació de les seves mercaderies.”