DB SCHENKER SPAIN-TIR - ZAL Port de Barcelona

17/11/2014

DB SCHENKER SPAIN-TIR AMPLIA SUPERFICIE DE ALMACÉN Logística Schenker, s.a.u., que opera en el sector de serveis i solucions per al transport, càrrega d'aire i marítim, contracte logística/SCM, així com en fires, exposicions internacionals i Esdeveniments esportius mundials, ha subscrit una ampliació de superfície logístic que li permet operar un vaixell Mono 10.382 m ² amb CILSA.

L'edifici té una superfície de 3,123 m2 que, afegida als 7.259m ² que ja tenen a la ZAL, operant la totalitat d'una nau monoclient i arribant a les 10.382 m2. Això els hi permet oferir, com un valor afegit més, emmagatzematge, classificació, recollida i distribució, plenament integrats. Aquesta infraestructura consta de 19 molls de càrrega, dues portes que permeten l'entrada del camió i una altura de 11 metres lliures, a més d'estar equipats amb els més avançats mètodes de seguretat. El seu magatzem, a la ZAL, està  situat a la segona fase del desenvolupament logístic al municipi del Prat de Llobregat.