Districenter amplia magatzem a la ZAL Port de Barcelona

16/12/2014

CILSA y DISTRICENTER han firmado un acuerdo de ampliación de superficie contratada, para su operativa con un gran cargador del sector del retail textil internacional.

Alfonso Martínez, CEO de ZAL i Pere Roca, Conseller Director de Districenter.

Nota prensa - Barcelona, 15 de desembre de 2014.

Districenter, S.A. que forma part de la Companyia Holding M. Condeminas, l'objectiu principal de la qual - i en el qual s'ha especialitzat - és oferir un servei detallista i personalitzat a través del suport i la inversió en tecnologia avançada i sistemes automatitzats de comanda-picking. Així van afrontar amb èxit les perspectives de clients en àrees tan importants com la manipulació de materials petits; les solucions logístiques integrals, per singulars acords que requereixen especialització, tractament específic i personalitzat.

Com a resultat, Districenter ha subscrit una ampliació de superfície logística que permet operar un vaixell Mono 10.222 m ², amb un total de 23 linials, dues portes que permeten la rampa de camions i quatre al carrer i 11 metres d'altura lliure vaixell amb CILSA. La seva botiga a la ZAL està situat a la segona fase del desenvolupament logístic en el municipi del Prat de Llobregat.

CILSA (societat gestora de la ZAL del Port de Barcelona) esdevé d'aquesta manera un "partner" del Districenter que l'acompanya en aquesta nova operativa a través d'un arrendament flexible tant a terminis com en superfície, sent aquest un factor clau per a la seva implantació a la ZAL des d'on s'oferirà un ampli ventall de serveis per al sector minorista reconegut internacionalment carregadors.

Districenter té l'experiència necessària per donar una solució avançada i eficient als problemes del sector de venda al detall. A la ZAL, ha dotat aquest magatzem de noves solucions que permeten classificar i emès a través d'un classificador amb capacitat de classificació de 7.000 productes/hora, per la preparació 180 de forma simultània, que pot arribar a aconseguir produccions d'entre 10.000 i 15.000 comandes per dia.

L'alta tecnologia és un dels seus actius més forts i permet una adaptació a les necessitats del client des d'una visió d'alta tecnologia: classificació de sistemes automatitzats, sorters que incorporen l'última tecnologia, aplicació de gestió logística de desenvolupament propi, reconeixement, lectura de codis de barres, OCR de lectura de la imatge / ICR, RFI / Distrilog / etc. són alguns dels serveis que oferiran des de la ZAL, tot això a través de desenvolupament propi.

Per a la recepció, descàrrega i emmagatzematge de materials, compta amb unes infraestructures que els permeten acollir un gran nombre de productes, amb capacitat d'adaptació a les característiques del producte. El seguiment d'enviaments és important a través del seu Centre de trucades, anant més enllà del control del producte i pot proporcionar una eficaç relació amb els seus clients.