ERHARDT TRANSITARIOS i CILSA signen la contractació d'una nau de 2.500 m² a la ZAL Port (BCN)

14/03/2018

ERHARDT TRANSITARIOS Y CILSA FIRMAN LA CONTRATACIÓN DE  UNA NAVE DE 2.500 M² EN LA ZAL PORT (BCN)

Peu de foto d'esquerra a dreta: Alfonso Martínez, director general de CILSA - ZAL Port i Fernando Oviedo, director general d'Ertransit

ERHARDT TRANSITARIOS - ERTRANSIT i CILSA - empresa que gestiona la ZAL Port - ha signat un acord d'arrendament per 3 anys, confirmant la confiança que diposita la companyia en la ZAL Port, comptant amb la presència de Fernando Oviedo, director general d'ERTRANSIT i Alfonso Martínez, director  general de CILSA.

ERTRANSIT va escollir l'any 2010 a la ZAL Port com a ubicació idònia per a la seva seu a la zona de Catalunya amb una nau de 2.500 m², confiant en la idoneïtat de la ubicació que li proporciona la ZAL Port (BCN) per donar servei a les seves activitats logístiques i d'emmagatzematge com a Operador Econòmic Autoritzat-OEA.

Fernando Oviedo destaca la importància que per a ERTRANSIT representa la seva presència en la ZAL Port, “un enclavament estratègic per atendre els seus serveis logístics nacionals, internacionals i amb les Illes Canàries i Balears des de Barcelona”.

En aquesta línia, Alfonso Martínez, ha destacat: “la confiança demostrada per un client de l'envergadura i rellevància d’ERHARDT durant tres anys més, reforça i consolida la importància de la ZAL Port com a centre neuràlgic logístic de referència per als operadors logístics i transitaris.”