EWALS CARGO CARE instal·la nova sede a Espanya, a la ZAL del Port de Barcelona - ZAL Port de Barcelona

17/09/2013

EWALS CARGO CARE instal·la la seva nova seu a Espanya, a la ZAL del Port de Barcelona [17/09/2013]Amb oficines a 12 països, EWALS CARGO CARE té una extensa organització al continent europeu i altres punts del món. Treballa amb una xarxa experimentada de col·laboradors que li permet proporcionar serveis de qualitat tant a Europa com a escala global.

EWALS CARGO CARE va ser creada el 1906 per Alfons Ewals, i des de llavors la companyia segueix en mans de la família Ewals -en la seva quarta generació-, creixent i mantenint-se com a proveïdor de referència en logística europea.

La filosofia pionera d'EWALS -guardonada en els últims anys- com a líder en sostenibilitat ambiental per a la indústria del transport, amb les seves contínues inversions financeres i tecnològiques en trens, camions de baixes emissions, maximització de càrrega útil dels seus remolcs, minimització de quilòmetres en buit i l'ús dels seus últims sistemes d'IT per a planificar la ruta òptima, demostra el compromís d'EWALS CARGO CARE per reduir les emissions de CO2.

La seva ideologia encaixa perfectament a la ZAL, pionera en termes de respecte cap al medi ambient, les bones pràctiques i usos logístics, que es tradueixen en eficiència per als seus clients, amb el compromís d'una millora contínua.

A l'inici del 2013 Ewals es va unir al programa Green Freight Europe. A més de ser part de la creació del sistema d'operacions de transport per carretera, això significa que EWALS jugarà un paper actiu en la possible expansió futura de Green Freight Europe en matèria de notificació i seguiment de les emissions de CO2 procedents de les operacions intermodals.

Des de Juny de 2011, EWALS CARGO CARE ha estat certificada amb un "Dun & Bradstreet Qualificació 1". Nota més alta, que implica el mínim risc de fracàs. A l'abril de 2013 aquesta certificació es va renovar demostrant que D&B -líder mundial en informació empresarial- assigna la màxima qualificació creditícia per a aquesta entitat, l'objectiu de la qual amb aquest fet és demostrar transparència, serietat i seguretat en la col·laboració empresarial, concepte que tots busquem en un bon partner.

Per tot això, la implantació d'EWALS a la ZAL del Port de Barcelona reforça aquesta última com a emplaçament logístic de referència per al Sud d'Europa, convertint-se en el lloc idoni per al desenvolupament d'activitats logístiques.

Sobre EWALS CARGO CARE:

Durant més de 100 anys, EWALS CARGO CARE ha estat proporcionant la resposta a les exigències en logística. Amb 1.600 empleats en 12 països, 3.000 tràilers i 400 camions, han realitzat més de 5.000 transports diaris entre dins i fora d'Europa. La meitat d'aquests van ser carregats utilitzant la seva flota intermodal Mega Huckepack.

Actualment, EWALS CARGO CARE està dirigida per la quarta generació familiar, amb un volum de vendes anual de més 500 milions d'euros. Les oficines centrals es troben a Tegelen, Holanda.

Web: www.ewals.com

Sobre CILSA-ZAL DEL PORT DE BARCELONA:

CILSA (Centre Intermodal de Logística, SA) -participada en un 51% per l'Autoritat Portuària de Barcelona, un 44% pel Consorci de Parcs Logístics (CPL) i un 5% per l'Entitat Pública Empresarial del Sòl (SEPES)-, lloga naus a empreses que compleixen amb la condició de tenir tràfic marítim, ja que va néixer de la voluntat de donar serveis logístics de valor afegit a la mercaderia del Port de Barcelona.

La ZAL va ser la primera plataforma logística portuària establerta a Espanya, el 1992, i el seu desenvolupament s'ha convertit en un model a seguir en molts altres entorns portuaris, donant el nom genèric a aquest tipus d'instal·lacions.

La ZAL està ubicada al Port de Barcelona i contigua a l'Aeroport Internacional del Prat, molt ben comunicada amb les infraestructures viàries metropolitanes, així com amb els principals eixos de llarg recorregut. Aquestes característiques, al costat de la seva dimensió, oferta logística i flexibilitat, la converteixen en la plataforma logística de referència del sector. La seva capacitat intermodal i els seus diferents serveis de valor afegit no només afavoreixen una major eficiència empresarial dels clients instal·lats en els seus espais, sinó que també atorguen un major grau de qualitat de vida a les persones que hi treballen.

L'oferta de serveis de CILSA va dirigida a tres grans àmbits: les empreses i la seva activitat logística, les persones que treballen en aquestes empreses, i el transport i la mobilitat. Per aquests es creen paquets específics que abasten des de serveis avançats en tecnologies de la Informació i Comunicació (TIC), amb una plataforma totalment cablejada amb fibra òptica i pals de telecomunicacions, a serveis de control d'accessos i seguretat, manteniment integral, transport públic, restauració i gimnàs, formació, escola infantil, PIF o depot de contenidors plens, entre d'altres.

Web: www.zalport.com

A la imatge: Alfonso Martínez, director general de la ZAL del Port de Barcelona i Frank Valk, Country Manager Spain EWALS CARGO CARE.

Per a més informació:

Sara Martínez, Responsable Comercial ZAL-Port Barcelona | E-mail: sara.martinez@zal.es | Tel. +34 93 552 58 46