Globelink Uniexco renova la seva confiança en la ZAL Port

08/03/2017

Globelink Uniexco

Des dels seus orígens com una empresa de transport internacional el 1966, Globelink Uniexco ha evolucionat en diverses etapes, fins a arribar a la seva maduresa com a majorista de càrrega o consolidador neutral, NVOCC. Totalment dedicats a aquesta tasca, ofereixen als seus clients, sortides marítimes d'exportació a més de 70 destinacions directes i 700 destinacions indirectes des dels ports de Barcelona i València, així com serveis d'importació consolidats des dels principals ports del continent asiàtic, sud-continent indi i mediterrani des del continent americà fins a Barcelona i València.

La signatura del nou acord d'arrendament entre Globelink Uniexco i CILSA (l'empresa que gestiona la ZAL Port) per 10 anys, confirma la confiança que diposita l'empresa a la ZAL Port, comptant amb la presència de Joaquim Pueyo, President de la companyia de 50 anys de vida; Silvia Pueyo, CEO i Alfonso Martínez, director general de CILSA.

Globelink Uniexco es beneficiarà d'aquest nou acord de 10 anys més de permanència a la ZAL Port, on CILSA renovarà la imatge de les seves instal·lacions d'acord amb les necessitats actuals de la companyia.

Globelink Uniexco va triar el 2004 la ZAL Port com a ubicació idònia per a situar la seva seu central a Espanya, en un moment que estava celebrant la posada en funcionament de la primera expansió de la plataforma logística de la ZAL Port (Prat). Globelink Uniexco amb la condició de ser pioners, va prendre la decisió d'ubicar-se a l'escenari logístic més important per a Espanya, confiant en allò que la localització pot proporcionar: un clúster d'empreses amb sinèrgies i economies d'escala que ofereix la ZAL Port i que, posteriorment, altres empreses van decidir imitar.

Joaquim Pueyo, senyala en aquest acte: "Després de quatre dècades desenvolupant la nostra activitat en el Centre de Barcelona vam decidir fa 13 anys iniciar una nova etapa i posicionar-nos en un centre de logística operativa que és el que es va aplicar en molts països veïns." El nostre compromís, que estem molt satisfets, es movia la nostra seu a la ZAL Port, que ens ha permès i permet oferir un servei de qualitat als nostres clients. "Confiança i comprensió amb CILSA, han arribat a un acord per ampliar la nostra permanència en la ZAL Port per als propers 10 anys."

En aquesta línia, Alfonso Martínez, va destacar: "la confiança mostrada per un client de la importància i rellevància de Globelink Uniexco durant més de deu anys, reforça i enforteix la importància de la ZAL Port com un centre logístic de referència per a Consolidators i els transitaris."