Kuehne + Nagel amplia seva infraestructura logística a la ZAL Port llogant 15.325 m² nous

14/12/2018

L'operador logístic global Kuehne + Nagel i CILSA (Centre Intermodal de Logística, S. A., S.M.E.), societat gestora de la ZAL Port, han signat recentment l'ampliació de superfície logística amb dos mòduls de naus multiclient i una nau monoclient (2.998 m² en la ZAL Port (BCN), 1.808 m² i 10.519,18 m² en la ZAL Port - Prat), un total de 15.325,18 m² nous contractats.

Kuehne + Nagel està vivint un creixement en l'organització a Espanya que li ha permès expandir-se en infraestructura logística en el seu emplaçament a Barcelona, sumant als 11.363 m² que arrenda directament amb CILSA per a una gran multinacional del sector de la distribució, i els 13.624 m² on es va instal·lar la seva delegació a Barcelona en 1995 en la ZAL Port, per aconseguir la xifra de 40.312,18 m².

Miguel Ambielle, Director General de Kuehne & Nagel Espanya, Portugal i Malta, ha manifestat estar: “molt satisfet i motivat amb el creixement de l'organització a Espanya i amb l'ampliació de les nostres activitats en la ZAL del Port de Barcelona, que subratlla una clara aposta d'expansió de la nostra infraestructura logística al mercat espanyol, diversificació de serveis i solucions logístiques orientades al client”.

Alfonso Martínez, Director General de CILSA ha assenyalat que “aquest tipus d'acords són fruit del treball de fidelització que realitzem amb els nostres clients acompanyant-los segons les seves necessitats i oferint-los solucions flexibles i eficients que els permeten escometre nous projectes d'inversió minimitzant el seu risc operatiu. Kuehne + Nagel gestiona més de 4.5 milions de TEUs/any de tràfic marítim a nivell mundial pel que aquesta operació s'adequa al 100% a la raó de ser de la ZAL Port”.