La ZAL atorga la comercialitzacó en exclusiva dels seus actius - ZAL Port de Barcelona

19/03/2013

La ZAL, la plataforma logística del Port de Barcelona, ​​ha atorgat a les consultores immobiliàries Aguirre Newman i Jones Lang Lasalle, la comercialització en coexclusiva de tots els seus actius logístics. L'acord, aconseguit recentment, té una durada d'1 any i preveu la comercialització de tota l'oferta immobiliària de la ZAL.

Durant aquest període Jones Lang Lasalle i Aguirre Newman comercialitzaran els 335.383m² de naus logístiques de primer nivell propietat de CILSA -empresa gestora de la ZAL del Port de Barcelona-, que converteixen a aquest complex logístic en el millor emplaçament del sector d'Espanya i en un HUB internacional de referència. Amb aquest acord la ZAL pretén obrir-se i compartir esforços comercials, que s'adaptin a la conjuntura actual unint experiència i professionalitat.

Sobre Aguirre Newman:

La ZAL atorga la comercialitzacó en exclusiva dels seus actius a Aguirre Newman i Jones Lang Lasalle [19/03/2013]L'oferta immobiliària d'Aguirre Newman, grup líder en la consultoria immobiliària a Espanya per activitat i facturació, s'agrupa en set àrees de negoci: agència, inversions, arquitectura, consultoria, gestió, corporate finance i asset management. Actualment, l'empresa disposa de més de 300 professionals distribuïts en les seves oficines de Madrid, Barcelona, ​​Màlaga, Lisboa, Berlín, Londres i Mèxic DF.

Des de la seva creació, el 1988, ha assessorat projectes i operacions immobiliàries, que han sumat més de 10 milions de m², i ha participat en operacions de relocalització de seus socials sobre més de 1.750.000 m², amb una quota de mercat propera al 25%. Actualment gestiona més de 2 milions de m² per als seus clients, entre els quals s'inclouen 16 centres comercials. A més, la companyia té una dilatada experiència en assessorar operadors del sector financer, mutualitats, asseguradores i fons d'inversió internacionals en projectes d'inversió immobiliària.

Web: www.aguirrenewman.es

Sobre Jones Lang Lasalle:

Jones Lang LaSalle (NYSE: JLL) és una companyia de serveis financers i professionals especialitzada en el sector immobiliari i en oferir serveis integrats a clients que busquen potenciar el valor de les seves operacions a través de la propietat, el lloguer o la inversió en immobles.

Amb uns ingressos mundials de 3.600 milions de dòlars el 2011, Jones Lang LaSalle atén les necessitats dels seus clients en 70 països a través d'una xarxa de 1.000 oficines a tot el món, incloses 200 seus corporatives. És líder del sector en serveis corporatius de gestió patrimonial i facilities management, gràcies a una cartera d'immobles en gestió d'aproximadament 195 milions de m² a tot el món. LaSalle Investment Management, el seu negoci de gestió d'inversions, és un dels més grans i diversificats del món en el sector immobiliari i compta amb més de 47.000 milions de dòlars en actius.

Web: www.joneslanglasalle.es

Per consultar els últims estudis dels mercats d'oficines, així com els informes europeus i globals més rellevants: www.jllestudiosmercado.es

Sobre CILSA-ZAL DEL PORT DE BARCELONA:

CILSA (Centre Intermodal de Logística, SA) -participada en un 51% per l'Autoritat Portuària de Barcelona, un 44% pel Consorci de Parcs Logístics (CPL) i un 5% per l'Entitat Pública Empresarial del Sòl (SEPES)-, lloga naus a empreses que compleixen amb la condició de tenir tràfic marítim, ja que va néixer de la voluntat de donar serveis logístics de valor afegit a la mercaderia del Port de Barcelona. CILSA (Centre Intermodal de Logística, SA) -participada en un 51% per l'Autoritat Portuària de Barcelona, un 44% pel Consorci de Parcs Logístics (CPL) i un 5% per l'Entitat Pública Empresarial del Sòl (SEPES)-, lloga naus a empreses que compleixen amb la condició de tenir tràfic marítim, ja que va néixer de la voluntat de donar serveis logístics de valor afegit a la mercaderia del Port de Barcelona. CILSA (Centre Intermodal de Logística, SA) -participada en un 51% per l'Autoritat Portuària de Barcelona, un 44% pel Consorci de Parcs Logístics (CPL) i un 5% per l'Entitat Pública Empresarial del Sòl (SEPES)-, lloga naus a empreses que compleixen amb la condició de tenir tràfic marítim, ja que va néixer de la voluntat de donar serveis logístics de valor afegit a la mercaderia del Port de Barcelona.

La ZAL va ser la primera plataforma logística portuària establerta a Espanya, el 1992, i el seu desenvolupament s'ha convertit en un model a seguir en molts altres entorns portuaris, donant el nom genèric a aquest tipus d'instal·lacions.

La ZAL està ubicada al Port de Barcelona i contigua a l'Aeroport Internacional del Prat, molt ben comunicada amb les infraestructures viàries metropolitanes, així com amb els principals eixos de llarg recorregut. Aquestes característiques, al costat de la seva dimensió, oferta logística i flexibilitat, la converteixen en la plataforma logística de referència del sector. La seva capacitat intermodal i els seus diferents serveis de valor afegit no només afavoreixen una major eficiència empresarial dels clients instal·lats en els seus espais, sinó que també atorguen un major grau de qualitat de vida a les persones que hi treballen.

L'oferta de serveis de CILSA va dirigida a tres grans àmbits: les empreses i la seva activitat logística, les persones que treballen en aquestes empreses, i el transport i la mobilitat. Per aquests es creen paquets específics que abasten des de serveis avançats en tecnologies de la Informació i Comunicació (TIC), amb una plataforma totalment cablejada amb fibra òptica i pals de telecomunicacions, a serveis de control d'accessos i seguretat, manteniment integral, transport públic, restauració i gimnàs, formació, escola infantil, PIF o depot de contenidors plens, entre d'altres.

Web: www.zalport.com

Per a més informació:

Lidia Alcaide | E-mail: lalcaide@kreabgavinanderson.com | Tel. +34 93 481 53 87 o 663 957 767
José M. García Villardefrancos  E-mail: jgarcia@grupoalbion.net | Esther Rovira  E-mail: erovira@grupoalbion.net | Tel. +34 91 531 23 88
Sara Martínez, Responsable Comercial ZAL del Port de Barcelona | E-mail: sara.martinez@zal.es | Tel. +34 93 552 58 46