LA ZAL del Port de Barcelona construirà per a ALFIL LOGISTICS una nau logística de 35.000m2

20/11/2017

LA ZAL DEL PORT DE BARCELONA CONSTRUIRÀ PER A ALFIL LOGÍSTICS UNA NAU LOGÍSTICA DE 35.000M2

Nota: el peu de fotografia és d'esquerra a dreta, Alfonso Martínez, director general de CILSA – ZAL Port i Jaume Bonavía, director general d'Alfil Logístics en les instal·lacions d'aquest últim en la ZAL Port (Prat).

Aquest nou acord amb ALFIL LOGISTICS, client que ja està instal·lat en la ZAL Port (Prat) des de 2007 sobre una parcel·la de 167.312 m² i sobre la qual han construït 100.000 m², suposa per CILSA un nou impuls en la seva estratègia de desenvolupament gràcies novament a l'aposta d'un dels operadors logístics capdavanters en la Península Ibèrica, confiant en la capacitat de gestió de l'equip de CILSA i consolidant novament la ZAL Port com l'emplaçament idoni per a qualsevol tipus de distribució logística a la regió sud d'Europa.

Amb la construcció d'aquests nous 35.000 m² que seran lliurats en format lloguer durant el 2019, ALFIL LOGISTICS disposarà d'un HUB logístic de més de 135.000 m² de naus de primera qualitat, desenvolupades sota els màxims estàndards de sostenibilitat incorporant al projecte constructiu aspectes relacionats amb l'eficiència energètica, ús d'energies alternatives, millora de la qualitat ambiental interior, l'eficiència del consum de l'aigua, el desenvolupament sostenible dels espais lliures de la parcel·la i la selecció dels materials, criteris als quals CILSA se sent totalment involucrada per la seva vocació bolcada en les bones pràctiques sostenibles en tota la seva plataforma logística des de fa 25 anys.

La nau estarà dotada de la més moderna tecnologia, on ALFIL LOGISTICS realitzarà activitats de Contract Logistics i ampliació de serveis de règims duaners, potenciant l'activitat marítima, aèria i del ferrocarril. Aquesta nau comportarà la creació de 75 nous llocs de treball.

CILSA realitzarà una inversió en aquest projecte per sobre dels 18 milions d'euros. En aquesta línia, Alfonso Martínez, director general de CILSA ha destacat que “la confiança demostrada per un client de l'envergadura i rellevància d'ALFIL LOGISTICS per unificar la totalitat de la seva operativa logística des de la ZAL Port, és un nou repte professional que ens converteix en el principal partner d'infraestructures logístiques d'ALFIL LOGISTICS en la Península i ens consolida a la ZAL Port com a centre logístic de referència amb uns 502.931 m² de GLA construïts i gestionats per CILSA en tota la ZAL Port, la qual cosa juntament amb el construït pels seus clients consolida un parc total de 681.364 m², disposant encara d'una capacitat addicional de nova construcció de 285.000 m² addicionals”.

Per la seva banda, Jaume Bonavia, director general d'Alfil Logistics ha subratllat “la importància geoestratégica de la ubicació, així com la sintonia amb tots els players de l'entorn”.