La ZAL del Port de Barcelona rep un premi en la 2a Nit de les Infraestructures

15/06/2018

La ZAL del Port de Barcelona rep un premi en la 2a Nit de les Infraestructures

Foto. D esquerra a dreta: Sixte Cambra, president del Port de Barcelona CILSA m; Damià Calvet, conseller de Territori i Sostenibilitat; (i) Alfonso Martínez, CEO de CILSA.

CILSA, la societat que gestiona la Zona d’Activitats Logístiques (ZAL) del Port de Barcelona, va rebre ahir un premi en la 2a Nit de les Infraestructures, celebrada a l’auditori de Foment del Treball Nacional i presidida pel conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet.

El premi va ser atorgat pel projecte IGLÚ, la nau de fred construïda amb els darrers avenços tecnològics d’emmagatzematge a temperatura controlada, a la ZAL-Prat. El president del Port de Barcelona i president de CILSA, Sixte Cambra; i el director general de CILSA, Alfonso Martínez, van recollir el premi.

La Nit de les Infraestructures està organitzada pel Consell Assessor d’Infraestructures de Catalunya (formada per l’Associació Catalana d’Empreses d’Enginyeria i Consultoria Independents de Catalunya, la Càmera Oficial de Contractistes d’Obres de Catalunya, Foment del Treball Nacional i la Fundació Cercle d’infraestructures), que té l’objectiu de promoure la reflexió sobre la importància que té la gestió de les infraestructures per al desenvolupament del país, la millora de les condicions de vida dels ciutadans i la millora de la competitivitat de les empreses.