MOLENBERGNATIE s'instal·la a la ZAL Port de Barcelona

19/01/2015
Cilsa

Matthias De Smedt, country manager España de Molenbergnatie (Izquierda) y Alfonso Martínez, director general de CILSA (derecha), durante la firma del acuerdo.

Foto: Matthias De Smedt, country manager de Molenbergnatie Espanya (Esquerra) i Alfonso Martínez, director general de CILSA (Dreta), durant la signatura de l'acord.

Nota premsa- Barcelona, 19 de gener de 2015.

Molenbergnatie és una empresa belga fundada el 1867 i amb seu europea a Anvers, té oficines a Barcelona i a la Ciutat Ho Chi Minh, Viet Nam i ha esdevingut un dels líders mundials en gestió de la cadena de subministrament per a cafè, cacau i fruits secs.

Molenbergnatie ofereix una varietat de serveis incloent-hi enviament, processament, declaració de duana, emmagatzematge i distribució, així com un paquet complet de serveis de logística, gestionat per una plantilla professionalment formada i totalment equipada.

Col·laborar amb Molenbergnatie suposa optar per una cooperació transparent, dinàmica i rendible amb un soci que està disposat a satisfer les necessitats i aspiracions més específiques del seu client i és conscient de la necessitat de la innovació contínua, sempre apostant per solucions efectives i sostenibles.

Molenbergnatie proporciona l'equipament necessari per emmagatzemar aliments i béns de tota mena a curt i llarg termini, en qualsevol tipus d'embalatge utilitzant la multimodalitat.

Als seus magatzems, els camions es carreguen i es descarreguen, i els contenidors s'omplen i es buiden utilitzant les tècniques més modernes, amb la garantia d'una elaboració d'informes i un seguiment administratiu personalitzat.

Ofereixen serveis o projectes adaptats al client, en relació amb les diferents possibilitats d'emmagatzematge i instal·lacions del mercat terminal, així com serveis addicionals com el reenvasament, la repaletització, l'etiquetatge, l'embalatge de plàstic, etc.

Els avantatges oferts als clients inclouen:

1. diferents instal·lacions d'emmagatzematge a Espanya, permetent gran flexibilitat;
  2. En total, 400.000 metres quadrats de naus d'alta qualitat;
  3. entorns que obtinguin certificacions LIFFE / NYBOT;
  4. 8,800 espais per palets, incloent-hi serveis addicionals de manipulació com paletització, embalatges, selecció de comandes, etc.;
  5. capacitat en serveis a granel (cafè) de 5.500 tones mètriques, així com serveis addicionals de manipulació, com ara l'ordenació pel color, homogeneïtzació, control de qualitat, etc.

L'edifici que s'arrenda a CILSA compta amb una superfície de 3.700 m2 i està altament equipat per a emmagatzematge de cafè. Aquesta infraestructura disposa de 9 molls de càrrega, una rampa que permet l'entrada del camió i una alçada de nau d' 11 metres lliures, a més d'estar equipats amb els més avançats sistemes de seguretat. El seu magatzem, a la ZAL està ubicat a la segona fase del desenvolupament logístic en el municipi del Prat de Llobregat.

Alfonso Martínez, director general de CILSA assenyala: "la flexibilitat en el terme i superfície i la possibilitat de créixer a la ZAL ha estat essencial per Molenbergnatie. La nostra ubicació és el valor afegit que requereix Molenbergnatie per treballar amb mercaderies d'origen 100% marítimes, les possibilitats d'una major agilitat amb duanes i proximitat a la Terminal de contenidors, factors clau per a les empreses que operen amb aquest tipus de commodities".