NIPPON EXPRESS ESPAÑA amplia superfície del magatzem - ZAL Port de Barcelona

22/12/2014

NIPPON EXPRESS ESPAÑA amplia superfície del magatzem en el Port de Barcelona ZAL NOTA DE PREMSA: Sr. Kuniaki Matsushima, President de Nippon Express a España, S.A., i Alfonso Martínez, Director General de ZAL, han signat un acord d'ampliació de superfície que arriba als 6.200 m².

L'edifici compta amb una superfície d'aproximadament 6.100 m² de magatzem i 900 m² d'oficines.  Disposa de 14 molls de càrrega, té dues portes que permeten l'entrada del camió amb rampa i una altura de nau d' 11 metres lliures. El seu magatzem a  la ZAL està situat a la segona fase del desenvolupament logístic al municipi del Prat de Llobregat.

El 1988, es va crear Nippon Express a España, S.A. amb domicili a Madrid, essent la filial número vint-i-una dintre del grup. Al mateix temps  es va establir Delegació de Barcelona, obrint seu a la ZAL Port de Barcelona l'any 1993. Nippon Express va ser un dels primers clients que va creure i confiar en el projecte de ZAL i, en més de 20 anys, CILSA (l'empresa que gestiona la ZAL del Port de Barcelona) i la companyia japonesa, han tingut l'oportunitat d'establir una relació de socis d'infraestructura logística, on una de les claus de l'èxit ha sigut la flexibilitat en superfície i el temps.

Alfonso Martínez, Director General de CILSA senyala: "amb aquesta nova extensió es confirma la confiança dels grans operadors logístics internacionals com Nippon Express a la ZAL Port de Barcelona com la ubicació referència  per la seva logística al sud d'Europa", i això va ser possible "gràcies a la flexibilitat que CILSA ha estat mostrant aquests dos últims anys ajudant als seus clients en els processos d'eficiència als que s'han vist  forçats a causa de la crisi econòmica, acompanyant-los en l'optimització de la seva infraestructura logística i establint les bases sobre les quals tornar a articular una nova etapa de creixement".

Més d'un segle d'història porta la companyia japonesa, Nippon Express, jugant un paper vital en el desenvolupament econòmic, millorant la qualitat de vida de les persones i com a líder del sector de transport japonès. Nippon Express va crear la seva pròpia xarxa mundial el 1958 i va obrir la primera oficina de representació a Nova York, per fer front a l'augment de la demanda en els transports internacionals d'empreses japoneses. Des d'aleshores Nippon Express s'ha extès per 481 localitzacions a 229 ciutats de 40 països, amb 18.871 treballadors.

Durant aquest període, han sigut vàries les sedes que Nippon Express ha obert a Espanya donant cobertura nacional a tot el mercat de transport. Actualment compten amb oficines a Madrid, Barcelona i Bilbao.

L'any 2000 es va crear Nippon Express Portugal  amb capital a Nippon Express d'España, convertint-se en una filial d'aquesta, amb oficines a Lisboa i Oporto. Actualment és una empresa més del grup que pertany a la mateixa divisió Europea. Nippon Express d'Espanya està formada per personal altament qualificat, acostumat a gestionar les mercaderies dels seus clients amb les màximes garanties de seguretat i el compliment dels estàndards de qualitat òptims, així com la realització de tots els tràmits duaners necessaris.

Des dels seus inicis, Nippon Express grup ha utilitzat la seva força en el camp de la Logística per vincular persones, empreses i regions arreu del món. En aquest sentit, han sigut capaços de contribuir de manera constant al desenvolupament de la societat i oferir les últimes i més innovadores solucions  en el negoci logístic, mantenint el respecte al medi ambient i un ferm compromís per la seguretat.

Sobre Nippon Express

www.nipponexpress.es