Noatum Logistics reforça la seva presència en la ZAL Port

09/06/2017

NOATUM LOGÍSTICA REFORÇA LA SEVA PRESÈNCIA A LA ZAL PORT

Peu de foto: (d'esquerra a dreta: Alfonso Martínez, Director General de CILSA - ZAL Port i Tony Tintoré, Director General d'UGL).

Noatum Logistics ha escollit la ZAL Port (Prat) per a la instal·lació d'un nou magatzem logístic de 4.850 m². Universal Global Logistics (UGL), pertanyent a Noatum Logistics, i CILSA (empresa que gestiona la ZAL Port) han signat un acord d'arrendament per 4 anys que confirma la confiança que diposita la companyia en la ZAL Port, amb la presència de Tony Tintoré, director general de UGL i d'Alfonso Martínez, director general de CILSA.

UGL va escollir l'any 2005 a la ZAL Port com a ubicació idònia per a la seva seu a Barcelona, on gràcies a la flexibilitat de CILSA li ha permès compassar el ritme de les tendències i necessitats del seu negoci fins a arribar a un nou punt de creixement amb un magatzem logístic de gran qualitat de 4.850 m².

L'aposta de UGL per traslladar les seves oficines centrals a la ZAL Port, ha potenciat un servei de qualitat als clients durant tots aquests anys.

El nou magatzem, amb marca Noatum Logistics, estarà dotat de certificacions, tals com ADT (Magatzem Dipòsit Temporal), DAP (Dipòsit Duaner Únic), DDA (Dipòsit Diferent del Duaner), oferint serveis logístics de magatzematge i distribució de tota la cadena logística.

Noatum Logistics, amb una clara política corporativa de diversificació i expansió, s'ha convertit en un dels principals Grups del sector logístic a nivell internacional, formant part del segell de qualitat del Port de Barcelona, Efficiency Network.

Alfonso Martínez, director general de CILSA ha destacat: “La confiança demostrada per un client de l'envergadura i rellevància de UGL durant quatre anys en la ZAL Port (Prat), consolida la nostra ubicació com a centre neuràlgic logístic de referència, prenent posició en una de les millors ubicacions de la zona prime de Barcelona que actualment està en nivells màxims d'ocupació”.

En aquesta línia, Tony Tintoré, director general de UGL, ha subratllat: “Aquest magatzem és la resposta del nostre Grup a la demanda dels nostres clients. Gràcies a aquesta nova instal·lació, que estarà disponible tant per als clients de UGL com per a la resta d'empreses de Noatum Logistics, podem oferir la totalitat de serveis de la cadena logística al més alt nivell de qualitat al mercat”.

Sobre Universal Global Logistics

Universal Global Logistics és una empresa de Noatum Logistics, que compta amb presència a Espanya, Portugal, el Marroc, Algèria, Turquia i Xile.

La companyia disposa de 10 oficines pròpies a Espaya, 3 delegacions a Portugal, 3 al Marroc i 8 a Algèria, així com una àmplia xarxa d'agents a tot el món.

Amb l'objectiu de prestar serveis de qualitat al comerç internacional, Universal Global Logistics manté una política d'actualització d'estructures i mitjans adeuats que assegura una àmplia oferta de solucions específiques i personalitzades per a la cadena de subministrament en cadascun dels sectos industrials del seus clients.

En l'actualitat, és reconeguda per excel·lència del seu servei i el seu personal especialitzat que han fet d'Universal Global Logistics un referent del sector cobrint totes les necessitats dels seus clients a les diferentes àrees del transport i la logística.