ZAL col·labora amb la Fundació Banc dels Aliments - ZAL Port de Barcelona

13/11/2014

La ZAL, en la seva política de ResponsabZAL, en la seva política de Responsabilitat Social Corporativa, ha donat gratuïtament a Fundació Banc dels Aliments de Barcelona, un nou magatzem de 5.300 m ², formada per una superfície de 4.766 m ² magatzem i 515 m ² d'oficina.ilitat Social Corporativa, ha cedit gratuïtament a la Fundació Banc dels Aliments de Barcelona, un nou magatzem de 5.300 m², compost per una superfície de magatzem de 4.766 m² i 515 m² d'oficina. El magatzem està situat en el seu segona fase de desenvolupament, a la ZAL Prat. La nau disposa d'una altura de 11 metres i 9 molls de càrrega, 1 rampa i 1 porta a peu de carrer que permet l'entrada del camió facilitant qualsevol operativa que precisa l'activitat de recepció, classificació, emmagatzematge i distribució dels aliments i en la zona d'oficines la possibilitat de realitzar les tasques d'administració i els càterings per als nombrosos voluntaris que reben per a l'operativa.

El President de la Fundació Banc dels Aliments, Eduard Arruga i Valeri i el director general de la ZAL, Alfonso Martínez García, han renovat l'acord a través del qual la ZAL del Port de Barcelona col·labora amb la Fundació cedint espai logístic de manera gratuïta des fa ja dos anys. El passat any 2013 CILSA (empresa que gestiona la ZAL del Port de Barcelona) va cedir a la Fundació durant un període de dos anys, una nau de 2.000 m² per a cobrir les necessitats logístiques de l'ajuda provinent de la Comunitat Europea, ampliant l'esperit solidari a la famosa campanya de Nadal del Gran Recapte d'aliments, cedint addicionalment per aquesta gestió un magatzem des de novembre de 2013 fins a febrer de 2014 de 8.100 m². aquest magatzem contribuir a l'èxit que la Fundació va tenir en la distribució dels aliments a tota la província de Barcelona.

La ubicació de la ZAL és excel·lent per a la operativa d'aquesta campanya solidària per la seva proximitat a la ciutat de Barcelona, on la massa crítica dels més necessitats es concentra i els accessos a la plataforma faciliten la gestió dels voluntaris i empreses que amb el mateix sentiment volen col·laborar amb la fundació, permetent una gran agilitat a l'entrada de camions provinents de tots els punts d'Espanya.