Lliurament dels premis EMAS Catalunya 2016

23/11/2016

Entrega de Premios EMAS Cataluña 2016

El 16 de novembre en el Palau  de Pedralbes de Barcelona, s'han lliurat els Premis EMAS Catalunya en un acte presidit  pel Conseller de Territori i Sostenibilitat, l'Honorable Senyor Josep Rull.

Aquests premis organitzats pel Club EMAS amb la col·laboració del departament de Territori i Sostenibilitat, reconeixen l'esforç realitzat per les organitzacions que tenen implantat el sistema voluntari de gestió europeu EMAS.

Durant la cerimònia s'han lliurat també reconeixements a les empreses i altres organitzacions que porten 10 anys amb EMAS a Catalunya i els certificats als nous registres de EMAS dels anys 2015 i 2016, com és el cas de CILSA que en el primer trimestre de 2016 va aconseguir la certificació. Va recollir el Certificat, el Sr. Pere Tohà, Gerent de Contractació i Serveis Generals de CILSA.

Els guardonats han estat:

• - Premi a la Millor Declaració Ambiental per Cosmo Caixa Barcelona. El jurat  també ha fet  un esment especial a ATLL, concessionària de la Generalitat.
  • - Premi a la Millor Acció d'Implicació de les Parts Interessades per Siemens, Fàbrica de Cornellà, per la iniciativa “ressò-concurso mediambiental” i la guia RESSÒ-2014.
  • - Premi a la Millora Ambiental per Comexi Group Industries, que reconeix  les millores  ambientals fetes amb la perspectiva del cicle de vida dels productes.
  • - Premi a la Millor Actuació de Mobilitat Sostenible per a l'Ajuntament  de Sant Cugat del Vallès, per les  actuacions vinculades a la mobilitat sostenible al municipi.