Tipsa amplia la superfície del magatzem i renova la seva confiança en el Port de Barcelona ZAL, arribant a una zona logística de 4.400 m ²

24/11/2014
ZAL Cilsa

CILSA i TIPSA signat un acord ampliació botiga plegable que aquesta empresa líder a Courier - presenta la ZAL de superfície.

Barcelona, 25 de novembre de 2014. TIPSA, empresa especialitzada en serveis de transport urgent de llum de paquets i documentació, a la zona de negocis d'Espanya, Portugal i Andorra, i amb el 100% la capital espanyola, ha posicionat en un període curt de temps, entre les empreses líders del sector.

És una de les empreses de transport creixement ha experimentat durant els darrers anys i està especialitzat en petites solucions urgents de paquets, transport i logística per a comerç electrònic, transport i distribució de botigues de productes farmacèutics, complint tots els requisits exigits per la normativa GDP´s.

La qualitat del servei ofert és en repòs en una tecnologia d'avantguarda aplicada a sistemes de classificació, maneig i seguiment d'enviaments. Però, sobretot, un equip de professionals que garanteix la major atenció organitzativa pel seus enviaments sempre arriben al seu destí dins el temps compromesos i amb la millor informació sobre el resultat del lliurament. "Aquesta agilitat està garantida gràcies a la ubicació estratègica que hem escollit Barcelona per localitzar les nostres instal·lacions, ja que la ZAL del Port de Barcelona garanteix la connexió excel·lent amb la xarxa viària metropolitana i el llarg recorregut," en paraules del conseller delegat de la companyia, Maria Luisa Camacho. CILSA, empresa que gestiona la ZAL ha llogat aquest acord d'ampliació i trasllat a la primera fase de la ZAL, situat al municipi de Barcelona.

L'edifici té una superfície de 4,355 m2, a més de 225 m2 d'oficines. Té 22 molls de càrrega situat en doble façana que facilita la alta rotació de mercaderies que requereix una activitat crossdocking i té una altura de 11 metres lliures. Alfonso Martínez, CEO de CILSA diu: "la implantació i el creixement de TIPSA a la ZAL reafirma la ubicació excel·lent per a la distribució urbana, sent un lloc de referència per a les empreses del sector del comerç electrònic".