WESTWING amplia la superfície magatzem

02/12/2014

CILSA y WESTWING, empresa alemana líder en e-commerce del sector del mueble y decoración, han firmado un acuerdo que le permite doblar la superficie contratada consolidando a la ZAL como emplazamiento de referencia para las empresas de ecommerce.

A la fotografía d'esquerra a dreta: Víctor García de Santiago, co-CEO i fundador de Westwing a Espanya; Alfonso Martínez, director general de la ZAL del Port de Barcelona i Juan Sureda, co-CEO a Westwing,  davant del seu magatzem a la ZAL Port de Barcelona.

Nota de premsa - Barcelona, 1 desembre 2014. Westwing és la primera plataforma en línia llar i viure en el mercat amb més de 15 milions de socis arreu del món. És un club privat de compres centrat en la venda de mobles i decoració. Després de l'èxit registrat a Alemanya des de 2011 - data on va néixer la matriu - era un procés d'anàlisi interna de negoci i es va iniciar la seva internacionalització per diversos països europeus.

Avui, té presència activa en països com Espanya. Alemanya, França, Polònia, Holanda i Itàlia, sinó també a emergint països com Brasil i Rússia, esdevenint així la primera plataforma en línia casa i vivint en el mercat que s'acumula un creixement mensual del 25%.

Des que va aterrar a Espanya, l'empresa posicionat com a líder en el sector de llar i vida, tancant el 2013 amb una facturació de 11 milions d'euros i batent el rècord en el camp de les vendes en línia e-comerç de mobles i Complements de decoració.

"Westwing utilitza un centenar de persones - una mitjana de 30 anys d'edat - i s'espera que la plantilla creix en un total de entre 20-30%". Diu Victor Garcia de Santiago, director i un dels fundadors de la companyia a Espanya. "Estimem continuar creixement per al 2015 als nivells dels primers dos anys".

CILSA, empresa que gestiona la ZAL és art i part d'aquest èxit. Alfonso Martínez, CEO de CILSA, va dir, "Ens han ofert a WESTWING solucions flexibles que permeten el ràpid creixement que necessita una empresa en línia i la capacitat d'adaptació en el temps la superfície a la seva pròpia evolució, ja que això assegura les necessitats futures de creixement a mitjà termini i la nostra implicació com a socis infraestructura logística".

La nau logística ha 10 molls de càrrega que afavoreixen una alta rotació mercaderies i una alçada de 11 m lliure que permet l'emmagatzematge en 5 nivells. L'edifici està situat a la segona fase del desenvolupament de la ZAL, al municipi del Prat de Llobregat, on compta amb excel·lents comunicacions, a través de l'AP-7 i AP-2, carreteres que connectar-lo a un consum important centre ja que és la ciutat de Barcelona i el seu municipi, la península i Europa per facilitar la distribució dels seus productes al client final.

Al vaixell, també tenen una habitació on fotografies dels seus productes per a la publicació de les campanyes setmanals es duen a terme en la seva plataforma en línia.

ZAL del Port de Barcelona amb aquest nou sector ferm e-comerç, roman com una ubicació d'aquest negoci a més segons la flexibilitat contractual i tècnic que requereixen aquestes empreses, comptant com a clients a la plataforma per l'empresa Alemanya REDCOON, així com empreses que responen a la logística inversa del comerç electrònic, com ara SEUR de transport, TIPSA, ENVIALIA i REDUR entre d'altres i estan negociant el tancament d'altres demandes de companyies de vendes en línia o relacionades amb aquests, que aviat es confirmarà.

Sobre WESTWING

Westwing Espanya va néixer el febrer de 2012 a Espanya i en aquests mesos han crescut a tenir un milió usuaris han treballat amb més de 600 marques nacionals internacionals i 100.

Un equip de 100 professionals amb gran experiència en el sector partint de Barcelona i el suport d'inversors de reconegut prestigi.