Westwing es va traslladar a la ZAL - ZAL Port de Barcelona

07/08/2013

WESTWING, en línia amb la seva estratègia de creixement a Espanya i pels seus bons resultats i excel·lent acceptació, ha decidit millorar els seus serveis al nostre país per obrir un nou Centre de logística situat a la ZAL del Port de Barcelona. Aquestes instal·lacions tindrà un impacte en la millora del funcionament de l'eficiència de l'empresa - amb el conseqüent ajust dels preus com benefici directe per als usuaris de Westwing-, així com la reducció de terminis de lliurament i els incidents en les expedicions dels productes.

Pioner en el moblament en línia Westwing vendes privades ha consolidat la seva posició de lideratge en 10 mercats arreu del món, inclosa Espanya. Westwing.es, operativa des d'abril 2012, continua el seu ràpid creixement assolint avui 700.000 socis registrats.

Campanyes limitats al temps i volum, una de les claus de l'èxit de Westwing.es és la seva especialització en la venda exclusiva de mobles i complements decoratius, llançant cada setmana més de 50 campanyes i fins a 5.000 referències, un valor diferencial contra la majoria de botigues en línia. Amb diferents categories de producte i estils diferents, la web proporciona l'usuari amb accés privilegiat a més de deu mil marques amb una selecció de producte impecable dutes a terme per experts en decoració.

Només dos anys després del seu llançament a nivell global i amb 8 milions de socis arreu del món, Westwing ha estat capaç de posicionar-se com un clar número u en tots els mercats en què actua. Un procés d'internacionalització ràpid que impliquen grans mercats europeus - com Alemanya, Itàlia o França - i emergents economies com Brasil i Rússia.

Westwing se instala en la ZALVíctor García de Santiago, co-fundador i conseller delegat de Westwing.es, diu que "CILSA, ZAL de l'empresa gestió Portuària de Barcelona, ofereix solucions flexibles ideals per a les empreses en un sector com el comerç electrònic, de creixement ràpid. En aquest sentit, ofereix la possibilitat d'adaptar la superfície a la nostra pròpia evolució, fent una operació de lloguer de magatzem de logística de 2.000 m ² i garantint al mateix temps les nostres necessitats futures de creixement a mitjà termini ".

Magatzem logístic es troba a la ZAL Prat, que disposa d'excel·lents comunicacions per ser al Port de Barcelona, que connecta amb el mercat del sudest asiàtic i extrem Orient i et permet ser un centre de distribució privilegiada excel·lent per proveir els mercats de la península Ibèrica, la conca mediterrània i sud d'Europa. Al mateix temps estar 10 minuts del Centre de la ciutat de Barcelona, permet una distribució eficient a un centre de consum important de Catalunya i, per tant, Espanya. dit això, intermodalitat de ZAL és una característica distintiva i emfasitza la proximitat amb l'aeroport és a només 2 km lluny, directes connexions a la xarxa viàriala plataforma de connexió a la xarxa metropolitana de Barcelona i les diàfisis de llarga distància de les principals ciutats de la península i Europa. Totes aquest ferrocarril combinacions que actualment junts tres béns amb doble mesurar borns i està prevista per a una estació de ferrocarril multimodal futures en el mateix ZAL.

Westwing rebut assessorament des del lloc per la consultora Estrada & Partners.

Per tant, la implantació de Westwing a la ZAL del Port de Barcelona reforça a aquest últim com a ubicació de logística de referència per a les empreses en e-commerce, fent-lo el lloc ideal per al desenvolupament de les activitats del sector logístic al sud d'Europa.

Sobre Westwing

Al començament de l'any 2012 nascut a Espanya la primera decoració del club de venda privada. És un club de compres que ofereix productes de decoració de prestigioses marques amb descomptes de fins al 70%. Aquesta plataforma online està dirigit a tots els amants del disseny d'interiors i presenta, de manera destacada i elegant i la cura, la millor selecció de productes de firmes nacionals i internacionals a un preu reduït. Gràcies a la seva àmplia oferta en decoració, sense necessitat d'explorar les botigues més exclusives o anar a la recerca de les últimes tendències o dissenyadors del moment a comprar una peça de mobiliari o un accessori per a la llar. Westwing.es permet registrar gratis i fàcil i ofereix als seus socis, a més de les seves vendes, una decoració feta per periodistes i els fotògrafs especialitzats revista en línia.

Westwing llar i vida arriba a Espanya per tres joves emprenedors, Santiago Fisas i Víctor García de Santiago, Directors de Co-Managing de Westwing.es i Silvia Arenas, Director creatiu i editor Jefe de Westwing.es.

Aquesta iniciativa en línia va ser fundada el 2011 per l'expert en decoració Delia Fischer, exdirector de la revista Elle i decoració Elle a Alemanya i actualment es troba present en nou països (Espanya, Alemanya, Itàlia, França, Holanda, Polònia, Rússia, Suïssa i Brasil), perquè són compartides per les campanyes per a productes a nivell internacional.

www.westwing.es

Per a més informació:

Sara Martínez, la responsable comercial ZAL-Port Barcelona- sara.martinez@zal.es