ZAL cedeix espai per a la Fundació Banc dels Aliments - ZAL Port de Barcelona

30/09/2013

La ZAL cede espacio a la Fundació Banc dels Aliments para gestionar los productos recogidos en las diferentes campañas de recapto.ZAL ha donat gratuïtament la Fundació Banc dels Aliments de Barcelona una nau de 8.000 m2 situat en aquesta segona fase de desenvolupament de la ZAL Prat.

El President del Fundació Banc dels Aliments, Antoni. José Alaman i CEO de ZAL, Alfonso Martínez han renovat l'acord de cessió en forma d'emmagatzematge temporal "Llestos per utilitzar", ja que a desembre de 2012, en la darrera campanya de la gran recapto de Nadal, el seu esperit de solidaritat ZAL proporcionen suport a l'organització.

La botiga està situada a la ZAL Prat i molt ben comunicada per les empreses que vulguin col·laborar amb la Fundació, que permet una gran agilitat a l'entrada de camions de l'ajuda de la Comunitat Europea amb la mateixa sensació.

CILSA volia renovar aquesta col·laboració per donar suport a l'ajuda contra la fam a la nostra ciutat amb l'objectiu que aquest espai descongestió de les instal·lacions de la Fundació que són completament saturat de la passada campanya.

De fet des de la data del primer conveni el mòdul préstec servia per continuar amb les tasques de classificació d'uns 250.000 quilos de productes emmagatzemats en contenidors procedents de diferents punts de recollida i la Unió Europea.

Aquesta operació s'integra enl'estratègia de ZAL, persones, el vincle amb el territori i social compromís orientada. Un model de gestió que prioritza els serveis i la preocupació pel medi ambient.

CILSA treballa en diferents projectes socials, com per exemple creada la Fundació es preocupa per donar suport a la inserció laboral de persones amb discapacitat i dificultats a través de l'externalització de processos de producció i logística.

A través de la Fundació que Fira logística col·labora per un comerç només assegurar el negoci benefici es distribueix d'una manera més equitativa entre el primer i tercer món.

Amb la Fundació EMI - Manresa està formada totalment personal que ocupa o ocupat llocs de treball de responsabilitat específica en empreses, tant treballadors actius com persones aturades.

La ZAL prioritza els serveis que afavoreixin la conciliació laboral, personal i familiar. I les més de 100 empreses instal·lades avalen aquest compromís. Un espai on dirigir més de 6.000 treballadors comparteixen el seu dia a dia i ofereixen serveis com ara infants ha estat un 23% menys de l'absentisme. Un èxit per a les empreses i per a les famílies.

Energies renovables i el principi de precaució ha estat gran argument de sostenibilitat ZAL. Sempre des d'un sistema de gestió ètica i socialment responsable.

Amb aquest compromís social, ZAL Mostra una actitud que fa la diferència.