ZAL Port de Barcelona, navega amb 4G - ZAL Port de Barcelona

17/02/2014

ZAL DEL PORT DE BARCELONA, 4G SURFZAL del Port de Barcelona s'apliquen millora tecnologia de navegació que permet comunicació en 4G més de 100 clients.

Des de la fase de planificació d'aquest desenvolupament de logística, ZAL ha estat líder tecnologies i 19 febrer 2014, taronja presentarà a l'Auditori de la centre servei de ZAL, nous serveis als seus clients i el seu entorn.

Fa uns mesos la ZAL del Port de Barcelona podeu navegar en 4 G a través d'ORANGE. Quarta generació de tecnologia de telefonia mòbil - equipat amb el 4G - ZAL de la de tradicionals xarxes fixes de velocitats de connexió de dades de connexió.

En aquesta presentació del servei, taronja farà pública la disponibilitat del servei i el que està conduint ZAL del port de Barcelona pel que fa a altres parcs logístics i empresarials amb totes aquestes millores en la xarxa 4G taronja.

Gràcies a la 4G, 4 G tecnologia clients - empreses i particulars es beneficien dos avantatges principals, que són la velocitat i qualitat de les seves comunicacions. La primera és la més òbvia, ja que és una xarxa que poden arribar a velocitats de fins a núm 150 Mbps - per als clients de negoci de 4 G, això pot tenir un impacte significatiu en la productivitat, per exemple, per enviar i rebre arxius "pesats" del teu dispositiu mòbil (tals com imatges, vídeos de HD complet, o tramitant més ràpidament a través d'eines de gestió i localització de flotes, sistemes de seguretat, telemetria, mobilitat, e-mail mòbil, etc.  (- dissenyat i desenvolupat per al sector logístic i d'importació-exportació - aplicacions.) que condueix a més competitivitat al territori de la ZAL.

El segon avantatge és la qualitat que aquesta xarxa proporciona 4G, que permet l'ús de serveis en temps real sense retallades. Així, per exemple, crides de vídeo o de videoconferència pot ser en un dispositiu mòbil sense retallades. I hauria d'afegir totes les aplicacions que estan començant a ser possible gràcies a 4 G tecnologia, com per exemple, l'entorn de núvol tota (o "en el núvol"), que per a les empreses s'obre un món de possibilitats. I és que tant elements junts (4G i núvol) farà possible que qualsevol treballador pot accedir a la informació que necessita continuar la seva activitat des de qualsevol lloc i dispositiu, que pot proporcionar avantatges significatius en aspectes com ara el control remot d'una gestió de flotes de transport.

Això s'uneix a la pròpia xarxa de telecomunicacions Campus ZAL i permet al client de ZAL del negoci del Port de Barcelona, té al seus serveis disposició pioners en les seves xarxes corporatives.

Des del 2009 taronja és el proveïdor global de telecomunicacions a ZAL. Aquest acord, que ha estat especificant durant tot aquest període en els nous contractes de col·laboració i renovat recentment, ha ajudat a més de 100 empreses que operen a la ZAL, en gran manera reduint els seus costos per realitzar moltes de les seves tasques rutinàries remotament i augmentar els seus beneficis de ser capaç d'implementar solucions de convergència fix i mòbil d'Orange.